1. از اسید سالیسیلیک استفاده کنید. درمان های بدون نسخه با اسید سالیسیلیک می‌تواند در از بین بردن زگیل موثر باشد. این درمان ها معمولاً به شکل ژل، کرم یا پچ هستند.
  2. نوار چسب را امتحان کنید. بله شما آن را درست خواندید! برخی افراد به اثربخشی استفاده از نوار چسب برای از بین بردن زگیل سوگند یاد می کنند. تئوری این است که نوار چسب باعث می شود زگیل در عرض یک یا دو هفته از بین برود.
  3. از سنگ پا استفاده کنید. سنگ پا می‌تواند به برداشتن آرام سلول های مرده پوست که باعث رشد زگیل می شوند، کمک کند.
  4. پای خود را خیس کنید. خیساندن پای خود در آب گرم می‌تواند به نرم شدن پوست و برداشتن زگیل آسان تر کمک کند.
  5. از فایل پا استفاده کنید. از سوهان پا می توان برای از بین بردن آرام سلول های مرده پوست که باعث رشد زگیل می شوند استفاده کرد.
  6. یک پاک کننده زگیل را امتحان کنید. بسیاری از پاک کننده های زگیل بدون نسخه موجود هستند که میتوانند مستقیماً روی زگیل اعمال شوند.
  7. از روغن درخت چای استفاده کنید. روغن درخت چای دارای خواص ضد ویروسی است که ممکن است به از بین بردن ویروس عامل زگیل کمک کند.
  8. از سرکه سیب استفاده کنید. سرکه سیب دارای خواص ضد ویروسی است که ممکن است به از بین بردن ویروس عامل زگیل کمک کند.
  9. پوست موز را امتحان کنید. بله شما آن را درست خواندید! برخی افراد به اثربخشی استفاده از پوست موز برای از بین بردن زگیل سوگند یاد می کنند. تئوری این است که اسید موجود در پوست موز باعث می شود که زگیل در عرض یک یا دو هفته از بین برود.
  10. از سوزن استفاده کنید. اگر زگیل کوچک است، ممکن است بتوانید با استفاده از یک سوزن به آرامی آن را سوراخ کنید و باعث افتادن آن شوید.
  11. از چسب زخم استفاده کنید. استفاده از چسب زخم روی زگیل می‌تواند به محافظت از آن در برابر تحریک بیشتر و جلوگیری از گسترش آن کمک کند.
  12. پچ زگیل را امتحان کنید. چسب زگیل یک چسب کوچک و چسبنده است که مستقیماً روی زگیل اعمال می شود. این پچ ها را می‌توانید در اکثر داروخانه ها و داروخانه ها پیدا کنید.
  13. از کرم پاک کننده زگیل استفاده کنید. بسیاری از کرم های رفع زگیل بدون نسخه موجود هستند که میتوانند مستقیماً روی زگیل استفاده شوند.
  14. از اسپری پاک کننده زگیل استفاده کنید. اسپری‌های رفع زگیل بدون نسخه بسیاری وجود دارد که می‌توان آنها را مستقیماً روی زگیل اسپری کرد.
  15. بانداژ زگیل را امتحان کنید. بانداژ زگیل یک باند چسبی کوچک است که مستقیماً روی زگیل زده می شود. این باندها را می توان در اکثر داروخانه ها و داروخانه ها پیدا کرد.
  16. از پد زگیل استفاده کنید. پد زگیل یک پد کوچک و چسبنده است که مستقیماً روی زگیل اعمال می شود. این پدها را می‌توانید در اکثر داروخانه ها و داروخانه ها پیدا کنید.
  17. از روغن پاک کننده زگیل استفاده کنید. بسیاری از روغن های رفع زگیل بدون نسخه در دسترس هستند که میتوانند مستقیماً روی زگیل استفاده شوند.
  18. یک کرم زگیل را امتحان کنید. بسیاری از کرم‌های بدون نسخه برای زگیل موجود هستند که می‌توانند مستقیماً روی زگیل استفاده شوند.
  19. از ژل زگیل استفاده کنید. بسیاری از ژل های زگیل بدون نسخه در دسترس هستند که میتوانند مستقیماً روی زگیل اعمال شوند.
  20. پچ زگیل را با اسید سالیسیلیک امتحان کنید. این پچ ها را می‌توانید در اکثر داروخانه ها و داروخانه ها پیدا کنید.
  21. از پاک کننده زگیل با اسید سالیسیلیک استفاده کنید. این محصولات را می‌توانید در اکثر داروخانه ها و داروخانه ها پیدا کنید.
  22. یک پاک کننده زگیل با اسید لاکتیک را امتحان کنید. این محصولات را می‌توانید در اکثر داروخانه ها و داروخانه ها پیدا کنید.
  23. از پاک کننده زگیل با گوگرد استفاده کنید. این محصولات را می‌توانید در اکثر داروخانه ها و داروخانه ها پیدا کنید.
  24. یک پاک کننده زگیل را با کانتاریدین امتحان کنید. این محصولات را می‌توانید در اکثر داروخانه ها و داروخانه ها پیدا کنید.
  25. از پاک کننده زگیل همراه با کرایوتراپی استفاده کنید. این محصولات را می‌توانید در اکثر داروخانه ها و داروخانه ها پیدا کنید.
  26. یک پاک کننده زگیل با جریان الکتریکی را امتحان کنید. این محصولات را می‌توانید در اکثر داروخانه ها و داروخانه ها پیدا کنید.
  27. از پاک کننده زگیل همراه با لیزر درمانی استفاده کنید. این محصولات را می‌توانید در اکثر داروخانه ها و داروخانه ها پیدا کنید.
  28. از بین بردن زگیل را با برداشتن جراحی امتحان کنید. این محصولات را می‌توانید در اکثر داروخانه ها و داروخانه ها پیدا کنید.
  29. از پاک کننده زگیل همراه با داروهای گیاهی استفاده کنید. داروهای گیاهی زیادی وجود دارد که می توان از آنها برای از بین بردن زگیل استفاده کرد.
  30. یک پاک کننده زگیل را با داروهای هومیوپاتی امتحان کنید. داروهای هومیوپاتی زیادی وجود دارد که می توان از آنها برای از بین بردن زگیل استفاده کرد.
  31. از پاک کننده زگیل با ترکیبی از درمان ها استفاده کنید. بسیاری از پاک کننده های زگیل بدون نسخه، چندین درمان را در یک محصول ترکیب می کنند.
  32. با تجویز پزشکتان، یک پاک کننده زگیل را امتحان کنید.اگر زگیل شما شدید یا مداوم باشد، پزشک ممکن است بتواند درمان قوی تری را تجویز کند.

توجه به این نکته مهم است که برخی از این روش ها ممکن است برای همه کارساز نباشد و برخی ممکن است اصلاً کارساز نباشند. زگیل ها میتوانند مسری باشند، بنابراین مهم است که اقدامات احتیاطی را برای جلوگیری از انتشار آنها به سایر قسمت های بدن خود یا به افراد دیگر انجام دهید.

در نتیجه، روش‌های موثر زیادی برای از بین بردن زگیل در خانه وجود دارد. مهم است که صبور و پشتکار باشید، زیرا ممکن است مدتی طول بکشد تا روشی را پیدا کنید که بهترین کار را برای شما دارد. اگر زگیل شما شدید یا مداوم است، مهم است که برای درمان بیشتر با پزشک یا متخصص پوست مشورت کنید.

 

موضوعات: بدون موضوع  لینک ثابت


فرم در حال بارگذاری ...