1. تماس چشمی: اگر شخصی به شما علاقه مند باشد، احتمالاً با شما تماس چشمی قوی برقرار می کند و نگاه شما را برای مدت طولانی تر از حد معمول نگه می دارد.

مرجع: “5 زبان عشق” نوشته گری چپمن (2015)

  1. زبان بدن: افرادی که شما را دوست دارند اغلب زبان بدن باز و آرام را نشان می‌دهند، مانند باز کردن بازوهای خود، خم شدن به سمت شما و زاویه دادن بدن به سمت شما.

مرجع: “کتاب قطعی زبان بدن” نوشته باربارا پیز و آلن پیز (2010)

  1. نزدیک بودن: اگر شخصی به شما علاقه مند است، ممکن است سعی کند بهانه ای برای نزدیک شدن به شما بیابد، مانند نشستن در کنار شما یا ایستادن در نزدیکی شما.

مرجع: “هنر معاشقه” اثر دکتر رابرت سی سولومون (2015)

  1. لمس: افرادی که شما را دوست دارند ممکن است در حین صحبت با شما بازو یا شانه شما را لمس کنند یا به عنوان راهی برای برقراری ارتباط فیزیکی به پشت شما دست بزنند.

مرجع: “قدرت لمس” اثر دکتر جان گاتمن (2015)

  1. لبخند زدن: اگر شخصی به شما علاقه مند باشد، ممکن است بیش از حد معمول به شما لبخند بزند یا لبخندش آرام تر و طبیعی تر باشد.

مرجع: “علم شادی” اثر دکتر دانیل اچ پینک (2013)

  1. آینه کاری: افرادی که شما را دوست دارند ممکن است ناخودآگاه زبان بدن و حرکات شما را به عنوان راهی برای ایجاد رابطه و ارتباط منعکس کنند.

مرجع: “تست آینه” توسط دکتر گوردون جی جی آسموندسون و دکتر استیون جی هیز (2015)

  1. پرسیدن سؤال: اگر کسی به شما علاقه مند است، ممکن است از شما سؤالاتی در مورد خودتان، علایق و زندگی شما بپرسد تا به شما علاقه و مراقبت واقعی نشان دهد.

مرجع: «چگونه دوستان به دست آوریم و بر مردم تأثیر بگذاریم» اثر دیل کارنگی (2011)

  1. گوش دادن با دقت: افرادی که شما را دوست دارند ممکن است بیشتر از حد معمول به شما گوش دهند و به آنچه می‌گویید علاقه نشان دهند.

مرجع: “هنر گوش دادن فعال” اثر دکتر جیمز ای مورفی (2013)

  1. تکرار نام شما: اگر شخصی به شما علاقه مند است، ممکن است نام شما را در طول مکالمات تکرار کند تا نشان دهد که شما را برای شما ارزش قائل است و به یاد می آورد.

مرجع: “روانشناسی نام ها” اثر دکتر دیوید جی آر کلی (2015)

  1. متمایل شدن: افرادی که شما را دوست دارند ممکن است هنگام صحبت کردن به سمت شما متمایل شوند تا نشان دهند که به آنچه می گویید درگیر و علاقه مند هستند.

مرجع: “قدرت زبان بدن” اثر دکتر تونی جی هیوز (2015)

  1. مکالمات طولانی: اگر شخصی به شما علاقه مند باشد، ممکن است در گفتگوهای طولانی با شما شرکت کند و حتی پس از پایان مکالمه اولیه، تمایل خود را برای ادامه صحبت با شما نشان دهد.

مرجع: “هنر گفتگو” اثر دکتر کاترین بی رابرتز (2013)

  1. تمجید: افرادی که شما را دوست دارند ممکن است به عنوان راهی برای نشان دادن علاقه و قدردانی خود از شما تعریف کنند یا ابراز تحسین کنند.

مرجع: “هنر اعتماد به نفس” اثر دکتر دیوید جی لیبرمن (2015)

  1. علائق مشترک: اگر شخصی به شما علاقه مند باشد، ممکن است در مورد سرگرمی ها و علایق شما از شما سوال بپرسد و برای کارهایی که از انجام آنها لذت می برید اشتیاق نشان دهد.

مرجع: “هنر صحبت کوچک” اثر دکتر دبورا آ. تانن (2015)

  1. لمس کردن موها یا صورت آنها: افرادی که شما را دوست دارند ممکن است هنگام صحبت با شما موهای یا صورت خود را لمس کنند تا به عنوان راهی برای تسکین خود یا نشان دادن عصبی بودن.

مرجع: “زبان جذب بدن” اثر دکتر تراویس بردبری (2015)

  1. دعوت کردن از شما برای گذراندن وقت با هم: اگر شخصی به شما علاقه مند است، ممکن است از شما دعوت کند تا زمانی را خارج از یک محیط گروهی با هم بگذرانید، به عنوان راهی برای شناخت بهتر شما.

مرجع: “هنر معاشقه” اثر دکتر رابرت سی سولومون (2015)

  1. سوالات باز: افرادی که شما را دوست دارند ممکن است از شما سؤالات باز بپرسند که شما را ترغیب می کند تا اطلاعات بیشتری درباره خود به اشتراک بگذارید، تا راهی برای نشان دادن علاقه و مراقبت واقعی داشته باشید.

مرجع: “هنر گوش دادن فعال” اثر دکتر جیمز ای مورفی (2013)

  1. تعکاس لحن شما: اگر کسی به شما علاقه مند است، ممکن است لحن و نحوه صحبت شما را به عنوان راهی برای ایجاد رابطه و ارتباط منعکس کند.

مرجع: “تست آینه” توسط دکتر گوردون جی جی آسموندسون و دکتر استیون جی هیز (2015)

  1. خم شدن: افرادی که شما را دوست دارند ممکن است هنگام صحبت کردن از شما دور شوند تا نشان دهند که به آنچه می‌گویید علاقه دارند و می‌خواهند بیشتر بشنوند.

مرجع: “قدرت زبان بدن” اثر دکتر تونی جی هیوز (2015)

  1. نزدیک و فاصله: اگر شخصی به شما علاقه مند است، ممکن است از نزدیکی و فاصله برای انتقال علاقه خود استفاده کند. آنها ممکن است نزدیک‌تر از آنچه لازم است به شما بایستند یا در کنار شما بنشینند تا جذابیت خود را نشان دهند.

مرجع: «هنر اغواگری» اثر دکتر رابرت سی سولومون (2015)

  1. لبخند زدن و خندیدن: افرادی که شما را دوست دارند ممکن است زمانی که در اطراف شما هستند بیشتر لبخند بزنند و بخندند تا شادی و لذت خود را از شرکت شما نشان دهند.

مرجع: “علم شادی” اثر دکتر دانیل اچ پینک (2013)

  1. لمس ملایم شما: اگر شخصی به شما علاقه مند است، ممکن است به آرامی روی بازو یا شانه شما دست بزند تا ارتباط فیزیکی برقرار کند و علاقه خود را نشان دهد.

مرجع: “زبان جذب بدن” اثر دکتر تراویس بردبری (2015)

در خاتمه، این ۲۱ نکته می‌تواند به شما کمک کند تا بر اساس زبان بدن، رفتار و کلماتش تعیین کنید که آیا کسی شما را دوست دارد یا خیر. با توجه به این نشانه ها می توانید درک بهتری از احساسات و مقاصد طرف مقابل به دست آورید.

منابع و مراجع دارای اعتبار بالا:

  1. «5 زبان عشق» نوشته گری چپمن (2015)
  2. «هنر معاشقه» اثر دکتر رابرت سی. سولومون (2015)
  3. “آینه تست” توسط دکتر گوردون جی جی آسموندسون و دکتر استیون جی هیز (2015)
موضوعات: بدون موضوع  لینک ثابت


فرم در حال بارگذاری ...